Vážení zákazníci, pri objednávkach nad 100,- eur poprosíme zvoliť platbu na účet. Ďakujeme za pochopenie. Skryť

7. februára 2019

Výmena tovaru

Pokiaľ ste si objednali tovar, ktorý Vám veľkostne nesedí, vymeníme Vám ho za inú veľkosť. Zákazníkovi umožníme  VÝMENU TOVARU DO 14 DNÍ od prevzatia zásielky. Výmenu oznámte vopred na telefónne číslo +421908915732

Pokiaľ sa rozhodnete pre výmenu, je nutné dodržať tieto základné podmienky:

  • tovar musí byť odoslaný najneskôr 14. deň po fyzickom prevzatí zásielky
  • tovar musí byť kompletný, neporušený, nepoužitý, schopný ďalšieho predaja ( !!! TEXTIL ZNEČISTENÝ OD PSÍCH CHLPOV NEVYMENÍME !!!) ( TEXTIL, ktorý zapácha od cigaretového dymu nevymeníme)
  • zásielka musí obsahovať originál faktúru a vyplnený reklamačný protokol s požiadavkou na výmenu tovaru, stiahnúť  TU.
  • tovar nesmie byť zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, vyrobený na mieru alebo určený osobitne pre jedného spotrebiteľa
  • Vzhľadom na mimoriadnu situáciu a opatrenia zamerané na ochranu zdravia v súvislosti s vyhlásením mimoriadnej situácie z dôvodu ochorenia COVID-19 využite prosím na poslanie zásielky POŠTOVÉHO KURIÉRA, ktorý zásielku doručí na uvedenú adresu. Ďakujeme.

Tovar je nutné zaslať na adresu : Karniš Martin, ul. Záhonok 1685/23, Zvolen 96001, Slovensko

 

Zásielku vo vlastnom záujme pošlite ako doporučený balík s poistením na hodnotu tovaru (v prípade straty, alebo znehodnotenia balíka si ho budete môcť s podacím lístkom na pošte vyreklamovať).

Po preskúmaní neporušenosti tovaru bude uskutočnená výmena tovaru. Vymenený tovar Vám bude odoslaný na Vašu adresu na dobierku vo výške 7,10,- € Slovenská republika, 8,20,- € Česká republika, v lehote do 24 kalendárnych dní. V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme môcť, bohužiaľ, akceptovat požiadavku na výmenu tovaru.

Uncategorized @sk
About admin